*

İbrahim Saraçoğlu MS hastalığına bitki kürü

İbrahim Saraçoğlu 4 Aralık 2009 19 Yorum

buğday

 

Prof.Dr.İbrahim Saraçoğlu Esra Ceyhanla Hayat proğramında MS hastaları ve MS’e karşı önleyici olan Bitki kürünü önerdi.
MS hastaları ve MS’e karşı önleyici olan Bitki Anadolu buğdayıdır.

Yarım Litre suya bir avuç Buğday atılır ve 8-9 Dakika haşlanır.
Daha sonra ılımaya bırakıp yarısını sabah kahvaltısından sonra diğer yarısını da öğlen yemeğinden önce aç karnına içeceksiniz.

Kürü en az 20 en fazla 30 gün uygulayın.1-1,5 ay ara verip sonra yine tekrarlayın.

Not: Her gün taze olarak hazırlanmalıdır.

Kırkkilit (atkuyruğu)

Ms hastalarına yardımcı bitki kırkkilit bitkisi diğer adıyla atkuyruğu. Ms hastalarında kolda uyuşma varsa boynunuz tutuluyorsa koyu konssantre kırkkilit bitkisi kürünü yapın.

 

Hazırlanışı ve uygulanışı: Yarım bardak suyun içine 2 yemek kaşığı tepeleme kırkkilit bitkisi ilava edip 3-4 dakika kaynatın. Ilımaya bırakın daha sonra süzün hazırladığınız suya elinizi patırıp uyuşmanın olduğu bölgelere masaj yapın. Haftada 3-4 defa  bu kürü uygulayın her defasında kürü taze olarak hazırlayın.

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu

Sponsorlu Bağlantılar

19 Yorum »

  • fadime diyor ki:

    merhaba ben erzurumdan fadime yaklaşık 6 aylık ms hastasıyım doktorlara göre durumum çok iyi ama bu altı ay boyunca altı kere atak geçirdim bu olanlardan sonra artık ms olup olmadığım konusunda bile şüphe duyuyorum ve umuyorumki inşallah ms değilimdir ALLAH HERKESİN İÇİNDEDE BENİM YARDIMCIM OLSUN…..

  • ALİ diyor ki:

    iyi çalışmalar hocam gecen tv programınızıda dinledim bende ms hastsıyım beynimde 2 adet plak bulunmakta kollarımda uyuşma ve gözlerimde bulalınklıklar yurumemede bazen sıkıntı oluyor anlatmış olduğunuz bu kürü uygularsam bana bi faysdası olabilirmi şimdiden cevabınız için teşekkür eder başarılarınızın devamı dilerim iyi günler

  • rabia diyor ki:

    slm hayırlı günler ben bir buçuk yıllık ms hastasıyım sürekli ms plaklarım gelişmesine rağmen sadece iki defa atak geçirdim.bana interferon iğneleri verildi.onları kullanıyorum ve bir atak geçirdiğim sirada sizin buğday kürünüzü uyguladım atağım geçti 21. günün sonunda. tüm ms hastalarına ve diğer tüm hastalıklara YÜCE MEVLAMDAN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM….

  • aynur annem için diyor ki:

    ben ms hastasıyım 7 senedir yeni kürlerinizi yazarsanız sevinirim

  • ceren diyor ki:

    merhabalar ben ceren bende iki plak tespit edildi ama tam teşhis konulmadı.anadolu buğdayı bildiğimiz buğdaymı acaba.marketlerde satılan.yardımcı olursanız sevinirim

  • lale kurt diyor ki:

    hocam merhaba ben 10 yıldır ms hastasıyım herkez gibi benimde sıkıntılarım var dengemi sağlayamıyorum sürekli başım dönüyör çok sıklıkla ataklar geçiriyorum ilaç olarak copaxson iğne kullanıyorum ama bu ilaçları hergün yapıyorum bana önerebileceğiniz bitki ne olabilir şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

  • Fidan Yerlikaya diyor ki:

    Iyi aksamlar hocam ben avusturyadan 21 yasindayim ve yaklasik 1 seneden beri MS hastasiyim ve ínterferon kullaniyorum simdidiye kadar 4 atak gecirdim. Simdilik iyim Allahima binlerce sükürler olsun.. Kürünüzü okudum ve kullanmak istiyorum fakat sizin söylediqniz bitkiyi bulabilirmiyim bilmiyorum.. Insallah Türkiye gidince almayi düsünüyorum… Diger MS hastasi Arkadaslarima acil sifalar diliyorum sakin pes etmeyin! .. Yasamak cok güzel … Hayat cok güzel!!!

  • ANIL diyor ki:

    merhaba arkadaşlar ben 7 yıllık ms hastasıyım cok ağır ataklar geçirdim.en sonunda tekerlekli sandalyeye oturacak duruma geldim rebif44 başlandı cok kötüydüm geçen sene nisan ayında alternatif tıbba başladım iğneyi bıraktım tekerlekli sandalyeye oturmaktan kurtuldum mutlaka kürü uygulayın ben çok iyiyim umarım sizlerde fayda görürsünüz.

  • ayşe diyor ki:

    sayın hocam kollarım uyuşuyor boynum tutuluyor.beynimden başka boynumdada plak oluştu. kırkkiliti bacaklarımdada kullanabilir miyim acaba.başka neler kullanabilirim.anadolu buğdayını kullanabilirmiyim.doktor ekmek ve buğday ürinlerini neden kullanma dedi. 12 yıldır emesim.

  • özay gündüz diyor ki:

    selam.Hocam bizim bir yakınımız 14 yıldır ms hastasıdır.sadece konuşabiliyor ,hiçbir yeri tutmuyor , bu hastamıza nasıl bir kür söyleyebilirsiniz?
    Vücudunda hiç acı hissi bile yoktur.elleri 2 yıl öncesine kadar tutuyordu şimdi onuda kaybetti.Ayrıca vücudu çok şişiyor ,şişmesini indirmek ve zayıflatmak için ,ve damarlardaki kanı sulandırıp açmak için nasıl bir yöntem uygulayabiliriz?
    cevap yazarsanız çok minettar kalırız.
    iyi çalışmalar.

  • sevilay diyor ki:

    Rabbim hepinizin yardıncısı olsun.benim annem 15 yıldır ms hastası.çok ağır ataklar geçirdi.bu kürü denemek istiyorum.inşallah iyi gelir ve sizinle paylaşırım bunu.Allaha emanet olun hepiniz

  • ümra diyor ki:

    mrb hocam bnde bi ms hastasuyım 5 senedir bu hastalığa yakalanmadan önce beyin ameliyatı oldum şuada benim dengemde bozukluk var dengemi sağlıyamıyorum tek başıma yürüyemiyoruum ne yapmam gerekiyo arada sırada altıma kaçırııyorum görmede hafif bi bozukluk oluyo bana yardımcı olun lütfen bu arada ben şuan 25 yaşındayım beyin ameliyatı olduğumda 15 yaşındaydım

  • Deniz Coskun diyor ki:

    Anadolu kürünü bende uygulamak istiyorum
    Bildigimiz bulgurmu bu anadolu bulguru?
    Nerelerden alabilirim? Interferon 44 mg kullandim
    Ama hicmi hic faydasi olmadi. Plaklar durmadan
    Artiyor. Simdi gilenya hapi kullaniyorum.

  • reyhan diyor ki:

    selam ablam yaklaşık 20 senedir ms hastası şu anda özel bakımevinde kalıyor.ben başka şehirde kalıyorum.inşallah bu kür iyi gelir çünki ablamın denemediği kür kalmadı.başka kürler varsa haber verirseniz sevinirim.ablamda tekerlekli sandalye kullanıyor.altına kaçırıyor haberi olmuyor.denge bozukluguda var.3,4 defada düştü ayağını kırdı platin taktılar.şimdi yürüyemiyor lütfen başka kürlerden çare bulanlar varsa haber versinler.şimdiden teşekür ederim.

  • aslı diyor ki:

    meraba benim ablam yaklaşı 14 senedir ms hastası ve yürüyemiyor ve 1tane oğlu var hastalığı doğumdan sonra başladı allah herkese açil şifalar versin

  • tuğba türk diyor ki:

    meraba benim babam 10 yıldır ms hastası bende 2 aylık ms hastasıyım son atağımda sol tarafım tamamen uyuşmuştu bende plak sayısı çok fazlaymış şimdi iğne kullanıyorum ama kafamın sol tarafında ve sol diz kapağımdaki uyuşukluk geçmedi verdiğiniz kürü kafamada yapabilirmiyim yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler…herkese Allahtan acil şifalar…

  • ipek diyor ki:

    malesef bende 2 senedir EMS hastasiyim gitmedigim DR kalmadi ne söyledilerse yaptim vakat bir care bulamadim keçi sütü dediler 25 gün kullandim fayda saglamadi şimdide bügday diyorlar onuda kullanacagim faydasi olur mu olmazmi bakacagim tüm EMShastasi arkadaşlara geçmiş olsun diyorum kullanipta iyi olan arkadaşlar varsa lütfen yazarlarsa memün kalirim

  • leyla diyor ki:

    Selam arkadaslar benimde 15 yasindaki kizim 4 ay once ms hastasi oldu ama kortizon alinca cok sukur iyi oluyor..fakat biz hem keten yagi hemde bu kure basladik yeni bakalim bir umut bir sifa inaniyorumki sifa olacaktir inanarak yapalim ki bir sifasi olsun…mevlam neyler eylerse guzel eyler..herkese safi ismiyle mevlam sifa versin..sevgiler.

  • süleyman diyor ki:

    slm ben süleyman ms hastası olduğumu öğreneli 2 ay oldu fakat 3 senede 3 atak geçirmişim ya bu hastalığın kesin tedavisi yok mu

Yorum Yaz!

Lütfen aşağıdaki bilgileri eksiksiz doldurarak yorum gönderin...